Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

14 Ekim 2011

merhaba :)


her insan;
doğar,
büyür
ve
...

bende dünyaya geleli tam yirmi altı yıl oldu geriye dönüp baktığımda çok çabuk geçmiş yıllar... yaşarken pek öyle gelmesede. şu kadarcık zamanda bile ne çok şey gördüm, yaşadım ama hatırladıklarım belli başlı şeyler. hayalini kurduğum şeylerin peşinden koşarken geçmiş zaman... hayallerim gerçek olmuş... hayatta tüm isteklerin hayallerin gerçekleşmesi evet çok önemli, ama kızımın ilk çığlığını duyduğum andan itiberen hayat benim için değişti tüm önceliğim yavrum oldu... şimdi onun hayallerinin gerçek olması için uğraşıyorum...




bu zamanda iyi bir evlat yetiştirmek çok zor... şimdi bir yaşında ve ona anlatmak istediğim çok şey var ama günler geçtikçe hep eskiler, anılar unutuluyor bende bu yüzde buradayım.

hayat devam ediyor sevinçler olduğu kadar üzüntülerde var, ölümler olduğu gibi doğumlarda var ve biz insan oğlu her türlü duruma alışıyoruz zaman geçiyor... bende büyüdüm bir kaç gün önce doğum günümdü ve ben kendime doğum günü pastası yaptım :)




bugünlerde birde bu işe merak sardım yaptığım diğer pastalarında tarifleriyle fotoğraflarını eklerim bir hevesle başladığım blog olayının da altından kalkabilirim inşallah hayırlısıyla...
tatlı tadında birgün geçirmeniz dileğiyle :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder